DAGENS LISTA





Lånat från en annan blogg


Nämn något som gjorde dig glad igår: Min pojkvän skrev till mig :-)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg i sängen

Vad gjorde du för 15 min sedan: Drack kaffe

Det senaste någon sa till dig: Vad ska du äta

Vad har du druckit idag: Kaffe, mjölk & vatten

Vad var det senaste du åt: Raggmunk

Vad var det senaste du köpte: Lättfil & hallon

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Snöigt & mörkt

Godaste glassmaken: Texas pecan

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  Ja

Sover du tungt: Oftast

Drömmer du mardrömmar: Det händer då och då speciellt om jag sett på skräckfilm.

Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb för tillfället

Favoritklädsel: Jeans & t-shirt

Favoritlåt just nu: Darin-Viva La Vida

Vad ser du om du tittar till höger: Min katt :-)

Vad gör dig glad just nu: Min ,familj & mina vänner och att jag får vara frisk

Vad ska du göra härnäst:  Laga kvällsmat

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu:  Lite irritterad pga att jag är hungrig

Favoritgodis: Choklad & saltlakrits

Kläder just nu: Myskläder

Sommarplaner:? Resa nånstans med min pojkvän, vet inte vart ännu.

Hur många kuddar sover du med: En

Spelar du något instrument: Nej

Morgon eller nattmänniska: Varken eller
Vad är viktigast för dig:
Att mina nära och kära får vara  friska.

Är du kittlig: Ja!!!

Snarkar du: Inte vad jag vet

Stjärntecken: Vädur

Längtar du mest efter just nu: Min pojkvän


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du gillar den!

2010-02-02 @ 18:21:00
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Anonym

Sv: tack så mycket!=)

2010-02-02 @ 20:09:40
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0