DAG PÅ STAN & FRISÖRBESÖK

Nu har jag kommit hem från en lång dag på
stan. Gick runt hela dagen, åt lunch och klippte
mig. Var 2 månader sen jag klippte mig så det
behövdes verkligen. köpte inget på stan utan
gick bara runt och såg en massa saker jag ville
köpa. Här är lite bilder från dagen :-)
Min duktiga frisör heter Madelene precis som mig och jobbar på salong "mitt i stan"
här i Eskilstuna
Åt lunch på Amarant
Vårnyheter på Din sko :-)
Vill ha :-)
Fotade dessa fina fiskar då jag var inne på djuraffären och köpte kattmat
Sött marsvin
Söt kanin som inte ville vara med på bild :-)
Nu ska jag laga mat. Hörs lite senare. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, behöver också klippa mig!!

2010-01-20 @ 21:01:22
URL: http://carinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0