Erik Grönwall & Calle kristiansson

Idag var jag i ett stort köpcentrum här i Eskilstuna
som heter Tuna Park för att se Idolvinnaren Erik
och 2:an Calle uppträda. Dom är så himla duktiga
killarna. Var jättemycket folk där och trångt så det var
svårt att få några bra bilder. Men lyckades knäppa några
iallafall.
Dom körde några låtar tillsammans, men lyckades tyvärr bara fånga deras baksida då
Tog en fika på konditori Amarant och det blev en favorit i repris, laxfoccacia så otroligt god
och en latte till det :-)
Gott!! men jag var duktig och köpte ingen.
Gick sen runt lite i butikerna för att se om jag hittade något fint. Köpte inget, men såg
denna otroligt snygga kofta från Bondelid på MQ. Vill ha den, men plånboken säger nej.
Såå snygg!!
Detta vore något för syrrans dotter Emilia som fullkomligt ääälskar Kitty!!
Får nog ta och köpa något till hon fyller år.
Nu ska jag laga kvällsmat. Hej på ett tag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0