MIN FREDAG

Idag har jag haft en halvdag på stan. Hann med en hel del :)
Först var jag förbi Röda Korset och tittade om jag kunde göra
några fynd, men idag hittade jag inget som föll mig i smaken!
Men annars kan man verkligen göra fynd där. Samt göra en god gärning!
Köpte denna supersöta cardigan på H&M, 299 :-
Tog en fika på Waynes Coffee. Världens krämigaste latte med choklad & hallon kaka.
Var in på kappahl och tittade på deras nya kollektion "Vintage stories". Kläderna
säljs bara i en begränsad upplaga. Går i 50-tals stil. Helt underbara!
Som tex denna ursöta klänning. Så fin i sommar :)
Eller denna söta röda :)
Eller varför inte denna blommiga kjol :)
Det enda negativa är att priset tyvärr är lite för högt. Du kan gå in här http://www.kappahl.com/sv/
och titta på lite mer av kollektionen samt priser på kläderna.
Nu ska jag nog ta och titta på en film. Vi hörs imorgon igen. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt blogg du har :)



kika gärna in på min blogg :)

2010-04-10 @ 00:36:35
URL: http://jossansteparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0