EN DAG PÅ STAN

Hej!
Idag har jag sprungit på stan nästan hela dagen.
Mitt internet har krånglat också så därför kommer
mitt inlägg lite sent. Så arg som jag varit på min
dator idag har jag inte varit på någon på väldigt länge!!
Köpte inget på stan, utan gick mest runt och tittade
och åt lunch. Men så kallt det är idag, är minus 25 just
nu! Det gör att man längtar otroligt mycket till
sommaren,  men tyvärr är det en bit kvar
dit. Hörde på Tv nu ikväll att det bara är en månad
kvar tills melodifestivalen drar igång igen. Tänk vad
fort tiden går. Nu hoppas jag att vintern går lika fort
så sommaren kommer, det är det enda man längtar
efter just nu i denna kyla. Här kommer lite bilder från
min dag på stan.
Blev thaimat idag, supergott & fräscht!
Eskilstuna är känt för sina vita tigrar :-)
Är rea precis överallt just nu :-)
Semlor har redan börjat säljas, men fettisdagen infaller väl inte förrän den 16 feb tror jag?
Såg lite snygga kläder inne på Vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0