LITE GAMLA BILDER

Eftersom att jag inte haft möjlighet att kunna blogga på ett tag nu, så tänkte jag dela
med mig av lite bilder till er. Lite av vad jag gjort under min bloggpaus.
27/3 var jag på Tuna Park här i Eskilstuna och såg bl.a Willy Björkman sjunga.
Han hade skrivit låtarna själv. Var verkligen jätteduktig :)
På plats samma dag i Tuna Park fanns även Cecilia Ehrling och Björn rnblom
från Lets Dance. Vilka proffs säger jag bara. Var så himla kul att se dom dansa.
Hade kunnat stå i flera timmar och titta på dom. Men tyvärr hade dom bråttom
att åka vidare, så dom bjöd bara på två danser.
Lyckade få en bild på Cecilia och Björn utanför Tuna Park iaf innan dom åkte vidare.
I helgen var jag och hälsade på min syster och hennes 2 charmtroll Emilia och Milo.
Här på bilden är Emilia 3 år. Hon älskar att spexa :)
Här har vi lilla Milo 8 månader. Han har redan fått hela 5 tänder!
Det var lite av vad jag pysslat med den senaste tiden. Nu ska jag dricka kaffe :)
Hörs lite senare. Hej på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket:D

2010-04-06 @ 22:01:30
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Positive thoughts are born even as I'm reading your article, many thanks


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0