CAFÉ TINGSGÅRDEN & LETS DANCE

Idag drog ju den nya säsongen av Lets Dance igång
och jag måste få säga att det snyggaste dansparet är
Mattias Andréasson och Cecilia Ehrling, utan tvekan.
Den som var bäst på att dansa ikväll tycker jag var Claudia Galli, hon
imponerade stort! Sen har hon ju sån proffsig danspartner. Vem tyckte ni
var bäst ikväll?
Tidigare idag mötte jag upp min kära mor för en lunch på stan. Vi gick till
Cafe Tingsgården som ligger i gamla stan här i Eskilstuna. Ett supermysigt
café i gammaldags miljö som jag tycker ni ska besöka om ni har vägarna förbi.
Dom serverar endast hembakat bröd och sånt uppskattas verkligen. Jag tog en
latte och foccacia med kyckling, fetaost och soltorkad tomat, supersmarrigt!!
Massa gott :-)
Utanför cafét
kristallkrona på toaletten
Var förbi Willys en sväng, för mat måste man också handla ibland :-)
Tänkte till sist visa er kamerafodralet som jag köpte idag.
Det blev ett av märket Golla istället, ett turkosfärgat.
Passar perfekt till min blå kamera :-)
Imorgon ska jag till syrran, hennes pojkvän & deras små busungar Emilia och Milo.
Kommer säkert dyka upp lite bilder därifrån imorgon här i bloggen. Nu ska jag bänka
mig framför tv:n igen en stund. Hörs imorgon igen. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lät hääärligt, :D ska plugga nu=(

2010-01-10 @ 16:44:09
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Madelene

Lycka till med pluggandet!

2010-01-10 @ 16:46:53
URL: http://mabeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0